mine3444 10 gün içerisinde tekrardan doktora gitmek istediğinde kimliğini veriyorsun kontrol diye geçiyor ztn ödeme falan yapmıyorsun . Mesele ben son aydayım haftada bir gidiyorum ilk girdiğimde ödeme yapıyorum ikincisinde ücretsiz oluyor 10 gün geçince tekrar ödeme yapıyorsun