gkcnn Doğum yapalı 42 gün oldu cerazette kullanmaya başladım kanamam var ilaçta yan etki olarak kanama olabilir ama az olur diyo benim kanamam artmaya başladı adet olmuş olabilir miyim var mı bu ilacı kullanan
Ceyo93 gkcnn bende kullanırken 35 gün kanamam kesilmedi doktor bıraktırdı emzirmeyi kestikten sonra microgynona başlatmıştı
Utkulu1 gkcnn merhaba bende 2 ay önce doğu yaptım. Emzirirken bu ilacı kullanabiliriz diye duydum ama eczane vermedi 6. Ayından sonra kullanabilirsin dedi. Omu yanlış biliyor acaba kullanabiliyor muyuz doktor mu önerdi size
gkcnn Doktprum vermişti ama bu hafta doktorum ile tekrar görüştüm emzirirken bir tek bu ilacı veriyorlarmış ama o bile bebeğe geçiyormuş çok taraftarı olmadığınkı söyledi ve kanamam olduğu için bıraktırdı ilacı