1Gunes Aynur52 ben 2 hafta kullandım ve biraktim kabızlık yaptı ve hemoroid oldum ilaç yüzünden 28 yaşımda kıçım şişti doktoruma sevgiler buradan. Ilaç değiştirdi bunu söyleyince
Hulyakkus Aynur52 ay var var lanet bir ilaç çoğu kişi de kabızlık yapıyormuş bende tam tersi oldu 😖 günde iki tablet diyor ama tek tablet alıyorum
Elifnurrr80 Aynur52 bende kullanıyorum kanım çok düşük olduğu için gyno ferro sanol a geçiş yaptı doktorum her hangi bi sıkıntı yaşamadım devam ediyoruz şimdilik
Mom-babyyy Aynur52 ben anca 3 gün içtim en başta ferrum verdi onu da icemedim sonra bu ilacı verdi onu da vücudum kaldırmadı icemiyorum inşallah sen içe bilirsin