Ligarbawood kız daha erken ya 😂doktorun sancın yok diye üzüldüyse sen bence o doktoru değiştir .
ben 39+5 te rutin kontrole gittim .
Bebek kanalda değildi, açılma ve sancım yoktu. Nişanda gelmemişti. Babamı çağırdım ertesi gün. Baba ben beklemek istemiyorum gel de sezaryen için gün almaya gidelim dedim. Babam geldi ertesi gün . Kahvaltı yapıp gidecektik başka hastaneye sezaryen için gün almaya. Tam kahvaltı yaparken nişan geldi sancım başladı açılma oldu derken bebek kanala girdi doğum oldu. Hepsi 1 gün içinde oldu.😂