Ya bende o haftalarda ara ara çok halsizleşiordum şuan 38+5 ve sabahları yataktan zor kalkıyorum öğlene anca uyanıyorum öyle böyle bir halsizlik yorgunluk olamaz anlam veremedim… sanırsın 1 haftadır uyumamışım yemek yemek mecburiyetimde olmasam yataktan kalkmam o derece…
Neden böyle bilmiyorum…