Kızlar merhaba ben ilk doğumumu Gülhane de yapmıştım. Bukez daha gitmedim ilk muayeneye gideceğim çarşamba gününe Seyit Temel Ceyhan hocaya aldım randevu ama kadın hastalıkları ve doğum polikliniği diyor açıklamada herhangi bir gebe ya da jinekoloji yazmıyor bakar mı acaba? Giden var mıdır? Normalde etlik şehir hastanesinde düşünüyorum doğumu fakat randevu bulamadım gideyim artık dedim.