Ilk hamileligimde de olmuştu. Doktora gitmistim . Farklı bir durum göremeyince gebelikten kaynaklıdır demisti . Rahatlatmak için burun spreyi vermişti ama bir işe yaramadı. 2. Hamileligimde simdi yine aynı durumu yaşıyorum. İstemsiz burnumu çekip duruyorum veya yutkunuyorum acilsin kulagim diye. Cok rahatsiz edici :( çözümü de yok