Hdyldrm ben doğum yaptığımda sancılarım150 160 olurken sessiz sessiz yatıyordum yanımdaki kadın 60a çıkınca bas bas bağırıyordu bilmiyorum acı eşiğiyle mi yoksa açılmayla mi ilgimi ama bende nstde çıkan sancılar sebebiyle yatış yapıldı ama bende his yoktu sonra suni sanci takıldi açılmam ilerledi ve doğum yaptım suni verilmesine rağmen aşırı aşırı bi ağrım yoktu kolay doğum yaptım şükür