Miranmom Devlet Hastanesi’ne gidip kaçıncı haftalarda çatı muayenesi oldunuz yada doğumun nasıl olacağı belirlendi 37+0 ım bugün gittim muayene etmedi 😢
Tugcezeynep11 Miranmom sancı olmadan etmiyorum dedi bana doktorum. Zaten sancıyla birlikte açılır kemiklerin şuan bakmanın bı anlamı yok dedi. 39+4te sancım çıktı biraz o zaman baktı
1asel-duru Miranmom benim 39 40 hafta da yapıldı çünkü hiç sancım yoktu nst de belirti olmadığı için yapılmadi sanırım
Keziban Yanlış hatırlamıyorsam 38 39 hafta civarı nişan gelmişti nişandan sonra muayene etmişlerdi. Onlar zaten doğru zamanı biliyorlar çok gerekmedikçe müdahale etmemeye çalışıyorlar