Mrv_123_bg gokceyes ben kullandim yan etkisi olmuyor ama onlari vurulduktan sonra tuzsuz yememi soylemislerdi bana iki üç gün
Sekerbebekkk gokceyes dün ve ondan önce ki gün toplam dört doz vuruldum bebeğin hareketleri bir miktar azaldı bende mide hazımsızlığı ve ishal yaptı bugün özellikle sordum yapabiliyormuş
33aysel33 Ben kullandım erken doğum riskim var onun için yaptılar hiç bir yan etkisini görmedim iki tane yapıldı
Sadomazo860 Benimde erken doğum riski olduğu için 2 doz vurdurdum 3 gün oluyor bebeğim durgunlasti hareketleri azaldi çok stres yaptım dr a söyledim normal dedi
Bebekdelisi gokceyes ben her gebelıgımde oldum cnm ağız kuruma yanaklar kıpkırmızı şeker artışı bebek hareket azalma vb