Merhaba arkadaşlar ben taşikardi ilacı kullanıyorum dün muayne de kese göründu 10 gün sonra kalp atışı bakılacak yaklaşık 4 5 haftalık gebeyim ikinci bebegim nasipse fakat sürekli kullandığım kalp ilacım var doktor kullanabilirsiniz dedi kardiyoloji doktoruna danış belki değiştirir dedi oraya sordum ilacı yarim iç 1 hafta sonra bir hafta bırak direk kesme dedi yani içtiğim ilaç gebelik c kategorisindeymis yani kullanımı zarar vermez ama gereksiz kullanmamalıdır yazıyor içim hiç rahat değil ilacı alsam bebek aklıma takılıyor almasam gün içinde sürekli çarpıntı oluyor bu şekilde olan ilaç kullanan zararı olan var mı 10 gün sonra muayne çok sabırsızim korkuyorum.