Erdmm çatı muayenesi olmadı doktor bişeyde demedi çok iyi herkesin tavsiye ettiği bi doktor rahatça konuşup cevap alabiliyorum ama seninki gibi rahat bi doktor istersen doguma kadar gelme demedi tam tersine canın isterse kontrol zamanından önce gelebilirsin dedi ama her şeyi vakti gelince konuşuyo önceden bilgi vermiyo bende geçen kontrolde normal doğum istediğimi söyledim dur daha vakit var normal olup olmayacağı bebek doğana kadar belli olmaz belki doğum pozisyonuna girmez sezeryan olmak zorunda kalırsın sen sadece sağlıklı bi şekilde doğum yapmaya odaklan dedi bende inşallah sağlıklı bi şekilde normal doğum yaparım diye odaklandım 🙂 zaman biraz daha yaklaşsın doktorla konuşcam hatta yazılı şekilde oluyosa eğer hastaneye bırakcam bebeğin ve benim sağlığımı tehlikeye atacak bişey olmadığı sürece sezeryan istemiyorum ve mecbur kalinmadikca sadece dogumu cabuklastirmak için suni sancı istemiyorum diye yazdırcam tabi böyle bişey varsa 🙂