Aleynaerayy22 tansiyonun bu değerler normal kabul edilir ama iyi olduğun bi anda tekrar ölç onunla kıyasla, mesela benim normalde tansiyonum hep düşüktür bu değerlerde olduğunda biraz yükselmiş oluyo. Ayrıca ben o haftalarda sırt üstü yattığımda aynı dediğin gibi olurdum. Öylece oturduğun yerde mi kötü oldun