Hifu16 Kızlar e devletten baktınız mı geri ödemeleriniz için. Benim borcum daha çok artmış. Nasıl oldu bu iş anlamadım. Var mı bakan acaba?
gl12cn34 Hifu16 benim de aynı eşiminde, anlamında , kimin borcunu sildiler anlamadım herkesin duruyor
Snmdlbr Hifu16 borç silinmiyor faiz siliniyor ana parayı her türlü ödüyorsunuz ben ödüyorum vergi dairesine gidip yapılandırma yapıyorsunuz faiz siliniyor ana para taksitlendiriliyor onu ödüyorsunuz benim o zaman yarısı yapılandırmaya girmişti onu yaptırdım ödüyorum sonra diğer yarısını da yaptırıcam
Bguzeel gl12cn34 yeni kyk alanlar için geçerliydi faizleri silinecekti bizimkilere faiz binmeye devam ediyordu😫😏
Hifu16 Ftmcgdms tamam da benim ödeme yaptığım tutar daha fazlaydı kalan borcun daha azdı şimdi tam tersi olmuş ama
Hifu16 Snmdlbr ben düzenli ödüyordum. Vergi dairesine gittiğimde yapilandirma yapmamislardi. Sonra bu muhabbet çıkınca eşim ödemedi bekleyelim dedi. Şimdi baktım ödediğimiz para düşmüş borcum artmış.
Ftmcgdms Hifu16 faiz koyulmuştur gecikme faizi falan bende aynısini yaşadım çalıştığım dönem odedigim bir kısım vardı odedigimden daha fazla gecikme faizi koydular bir yıl odeyemedim diye sonra toptan kapattım eğer hepsini kapatabilir şansınız varsa sanırım o faizde falan biraz düşüklük yapabiliyorlar.
Snmdlbr Hifu16 tamam işte faiz koyuyorlar ben ödemedim bekledim faiz bindi yapılandırma çıktı kapsadığı kısmı yapılandırdım onu ödüyorum kalan kısma hala faiz işliyor onu da yapılandırıcam yine ana parayı ödüycem
_Lavinya Hifu16 Benim ödediğim tutar bile gözükmüyor. Hala borcu aynı oranda gösteriyor. Neden adalet yok burda ya? Yeni alanlarda 7-10 bin arasında düşüş olmuş, o kadar saçma ki. Artık ödemeyi falan düşünmüyorum. Vallahi yazıklar olsun ya
Hifu16 _Lavinya acayip moralim bozuldu ya oyle böyle değil ki ben devletle şaka olmaz deyip ertelemeye basvurmus5um 3 bine yakın faiz yemiştim. Başvurmayan arkadaşlarıma o kadar faiz bile gelmedi ya.
_Lavinya Hifu16 Ben de vadesi gelenler için yapılandırma yaptım, ödedik. O bile ortada yok şu an. Saka olmaz diyorsunuz da onlar bizle güzel dalga geçmişler 🤣 Sinirden gülüyorum
Hifu16 _Lavinya ben bu işin peşini bırakmam ama. Ödemelerime bakcam çimlere yazacağım. Herkes yazarsa bence bı sonuca varılır