Biz de oraya gidiyoruz 40+2 oldu bebiş gelmiyo 41 e kadar beklicez kendi gelmezse suni sancı ile doğumu başlatıcaz dediler İlk doğum olduğu için normal taraftarıyız ptesi kontrolümüz vardı açıklık ve sancı yoktu yarın sabah tekrar kontrolümüz var bakalım ne olacak