sonnenschein bende ikizlerim ile 34+2 deyim, doktorum 30. Haftadan beri adım adım ilerliyor ilk hedef 32 barajını aşalımdı, ciğer geliştirici falan olduk hatta ne olur ne olmaz diye. Sonra 34 ü hedefledik şükür onu da geçtik ki 34 ten sonra bir gün dahi bekleseler kâr diyordu hep. Pazartesi kontrolümüz var 34+5 neredeyse 35 haftalık oluyoruz, normalde 36 gibi alırız demişti ama iyi gidersek 37 yi de beklerim hemen almak istemiyorum diyor ☺️