en_guzel_emanetlerim ya iyi misin sen, böyle şeyin dalgası mı olur.. paylaştığım yazılarıma bakarsan ne kadar ciddi olduğumu da anlarsın. Haftalardır hastanede binbir türlü dertle, kaygıyla yatıyorum,yeterince üzgün ve mutsuzum.. sadece cümlemin sonuna kendi sorunumla da alakalı mizahi bi ekleme yaptım diye bu şekilde yorum yapmanıza da ayrıca üzüldüm. konunun muhattabı bundan rahatsız olduysa ondan özür dilerim. Böyle bi konuda dalga geçmicek kadar tecrübeli ve halden anlayan biriyim emin olun. Benim su gelişim de ona benzer şekilde oldu, ondan dolayı sudur o dedim.