user4834 Arkadaşlar korse aldınız mı alacak mısınız ?sezeryan olanlar da kullanabiliyor mu ?ayrıca doğumdan hemen sonra mı başlanıyor ?marka model tavsiyeniz var mı ?
Asyaninannesi58 user4834 ay acaba şu uzun tayt gibi olanlar nasıl ben de onları istiyorum basenlerim de genişledi çünkü. Göğüs altına kadar çekiyorlar ya karnı baya sıkıyor. Stay fit görmüştüm bi yorumlarda yazan olursa inceliyim
Heyecanli_gebe1 Ben bugun aldım . Normal doğumda 1 hafta sonra sezaryende yaralar iyileştıkten sonra kullanabilirsiniz
user4834 Heyecanli_gebe1 nereden hangi marka ve kaça aldınız acaba ? Bi sürü cesıdı var siz sadece beli saranlardan mı aldınız ?kc haftalık ve kaç kg hamılesiniz şu an 😊