ZehraNurKk temmuzda doğum yaptım sakın canım sakın. Bebeğimi emziremedim defalarca söylememe rağmen bi Allahın kulu gelip yardım etmedi. Biberon verdik mama yapsınlar diye kaç saat getirmediler. Gittim barış çağrış anca öyle getirdiler. O hastanenin kapısının önünden bile geçmiyorum artık. Berbat bi yer.