Merhaba kızlar. 24. Haftamda doktorum plesentan yukarı konumlanmış ama aşağıya doğru uzanmış şimdilik risk yok ama değerlendireceğiz demişti. Sonrasında bebeğin kafası yukarıdayken baktı problem yok demişti. Şimdi 34. Haftamdayım bebek doğum pozisyonu aldı aşağıya kafası yerleşti plesenta yine aynı şekilde uzanımlı gözüküyor. Çıkışa min. 2.5 cm uzaklıkta olması gerekiyormuş benimki 3 cm ama doktorum bana yansıtmamaya çalışsada tedirgin oldu bence iyi olacak doğuma yakın tekrar değerlendirelim dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Bu haftadan sonra yukarı çıkar mı? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim.