Seda3309 39+2 de 3920 ile oğluma dogum yaptım 4 aylık oldu bugun benim suyumda fazlaydı biraz zor doğum yaptım ama bunu bana doktorum söylemişti kendini seseryana hazırla eğer zorlu olursa diye normal yaptım fakat hastanenin hatası vardı kordon dolandı farkedemediler son anda anladılar eğer size riskli demesiyse doktorunuz bol yürüyüş yaparak rahat dogum olur inşallah sağlıkla kucağınıza alın