Seda3309 canım ben 4 kilo, normal doğum yapmıştım, özelde deil, özeldekiler yspamazsın diyo, devletteki yaparsın diyo, doğum anı zor olmuştu ilk doğum olmasıyla da alakalı, ama doğurdum yani, dikiş de oldu.. sezeryan olunca karından dikiş, normal olunca alttan dikiş.. ( 2. Doğum ve sonrası olunca dikiş sayısı azalıyo tabi, hatta olmayadabiliyor) sen doktorunu dinle eğer tamm güveniyosan doktoruna, o ne derse onu yap