Merhaba güzel anneler Benim 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde son ay dışında çok güzel geçmişti 40. Hafta da suni sancı ile normal doğum yaptım. Bu gebeliğim ise ağrılar sancılarla zor geçiyor Şuan 36. Haftadayım ilki kızdı bu erkek çoğu ondan kaynaklanıyor diyor ama bebek 1 ay önce kafa aşağı indi bile ağrılardan uyuyamıyorum lafı uzatmayım doktorum ilk doğumun ne zaman olmuşsa ikincisi de öyle olur erken doğum olmaz diyor ama nedense bana erken gelecek gibi geliyor siZde ilk ve ikinci doğumunu nasıl oldu