Edzli Sapıttırmadılar. Özeti bu aylarda yatışının çocuğu etkilemediğiydi. Gönlün nasıl arzu ederse öyle yat. Bu zamanda yatış şeklin bir artı veya eksi kazandırmayacak. Ama ben gibi yüzüstü dışında yatamayan bir insansan mesela, kendini başka pozisyonlara alıştırman 25+ haftalarda yararına olacaktır.