asli_88 Merhaba benim 1 negatif tüp bebek denemem bar 2.ye doktorum doğal siklus deneyelim dedi aranızda bu şekilde hamile kalan var mı süreç nasıl ilerliyor yardımcı olursanız sevinirim 😊