Merhabalar ben rıza beyle 7 ayıma kadar takipteydi sonra bebeğimin karnında kalbi durdu ve vefat etti vefat ettiğini öğrenince kendisine ulaşmaya çalıştım yanınıza gelmek istiyorum klinik kapalı ben çocuklarımla evdeyim eşim yok diye bahaneler üretti sonra bizim zorumuzla kliniğe geldi evet bebek vefat etmiş dedi acilen devlet hastanesine gidip yatış yapın dedi hiç bir şekilde ilgilenmedi doktor kötü günde belli olur iyiyken herkez iyi size tavsiyem kesinlikle gitmeyin ben hakkımı helal etmiyorum