Zeliha_00 Kızlar merhaba 10+4 haftalık hamileyim bugünlerde karın ve kasık ağrılarım oluyor şiddetli bi ağrı değil tabi ama beni endişelendiriyor yaşayan varmı acaba 🥺###
Tugba4268 Zeliha_00 normal sanki adet olacakmisin gibi ağrıyor ,göğüslerin patlayacak gibi ağrıyor . 1, 2 ay sürüyor . Sonra mide bulantıları,baş dönemleri ,ani uyku basması başlıyor
Tugba4268 Zeliha_00 kasiklarin ağrısı ilk 3 ay bebeğin yerleşmesi ,tutunması ve rahmin genişlemesi yani vücut kendini çocuğun büyümesine ayarliyor demek daha belin falan da agriyacak genişlediği için kemiklerin sizilayacak tabi bu gebeden gebeye degisiyor kimi hiçbir şey hissetmiyor kimi patlayacak gibi acı çekiyor misal kimi ilk aylarda mide bulantısı yasiyor kimi son aylarda .eğer ağrı hissedersen dinlen fazla ayakta durma ve kendini yorma . Ama yok benim kasigim ağrıyor kanamam oluyor diyorsan bu bir sorun demek .Ayda 1 kontrole gidiyorsundur umarım bir sorun olsa 10 haftalık gebeymisin doktor riskli gebesin diye seni uyarirdi .
Zeliha_00 Tugba4268 kanamam yok normalde kontrollerim 15 günde bir ama bu sefer bir ay süre var arada ve bulantılarım da hala var bel ağrımda
Tugba4268 Zeliha_00 ama 5 ,6 ve 7 ay çok rahat geçiyor ilk 3 ay ve son 3 ay cidden çok zor geçiyor ins zorlanmazsiniz . misal ben 36 . Haftadayim 2 aydır hiç uyuyamıyorum. İlk aylar kasiklarim ağrıyordu şimdide pelvis bölgesi ağrıyor yürüyemiyorum ,oturamiuoruz😂
Eylulkelebegi Ben de 11. Haftaya gireceğim yarın. Benim de iki haftadır bel ağrısı, kasık ağrısı bazen inceden sancı oluyor göğüslerim acıyor. Anne olmak ne zormuş meğer 😮💨🥲