İkizlerim var yeni 40ımız çıktı. Bebek başı 10 takım ve 4 5 alt 4 5 üst aldım 0.3 ay olarak herkes çok aldım demişti. Kurtulma makinem de olduğu halde zar zor yetişiyor. Öyle deyim. Şuan 4 kilo ya yakınlar 0.3 giyiyorlar 1 ay daha giyerler diye düşünüyorum yani oluyor ama sıkmıyor kıyafetler