Ozgemir05 Kızlar kaç saattir bel ağrısı çekiyorum dayanılöıycak gibi değil ama hiç geçmiyor arada kasığıma vuruyor ama kasığıma sürekli değil bilmiyorum bende yaa böyle beli aeıyıp o gece doğum yapan var mı
Ozgemir05 ecemmmn ben 39+1 ama sabah olunca geçti ooff akşamları doğurucakmışım gibi hissediyorum çok rahatsızlanıyorum ama gündüzleri hiç bişeyim olmuyo :(
Gulgul Valla ben daha 15. Haftadayım bel ağrısından sırt ağrısından ölüyorum arada geçiyo tekrar başlıyo benimkide 2 gündür var sebebi ne bilmiyorum ama öğrenicem doktorumdan