Bernnnaaaa benim bildigim her doktorun onerisi farkli oluyo normalde 32.haftada birakiliyor diye biliyorum ama igne ise doguma kadar kullanabiliyo bende ecopirin ve igne kullaniyorum suan 19 haftalik olduk doktor ecopirini 28. ya da 30.haftalarda biraktirip ignenin dozunu yukseltcegini söylüyor