Merhaba anneler,39+2 deyiz şimdi kontrolden geldim devlet takipliyim. Alttan muane yapmıyorlar ya doğum olacak öyle yapacaklar bebek normale uygun dedi 3500kg 54cm iz ama doktor 40 a kadar gelmezse,40da gel yatış yapar nasıl olacak diye bakarız dedi.Nst de kalp atışı iyi sancı yok tansiyonum gayet iyi. Sizde durumlar nasıl? Zaman geçtikçe heyecan ve gerilim artıyor 🙈