Göbeğin kiloyla da alakası yok ki ne kadar kırıcı bazı arkadaşlar. 37+0’dayım. Sadece 9 kilo aldım. Kolum bacağım kalçam hiç kilo almadı sadece göbeğim kocaman oldu. Bu göbek büyük küçük tartışması hiç hoş değil. Bebek sağlıklıysa annenin elinde olmayan şeyler için kimsenin kalbini kırmaya gerek yok göbek büyükse de küçükse de..