Doktor 6 hafta 3 günlük gebeliğimin olduğunu söyledi normalde bebeğin kalp atışını duyacaktık 😔heyecanla girdiğimiz doktor odasından ağlayarak çıktık , ilk gebeliğim haftaya tekrar gidecez ama kürtaj da olabilirmiş , rabbim kimseye yaşatmasın böyle bir duyguyu lütfen dualarınızda bana ve bebeğime yer verin lütfen 🤲bugün cuma kimin duası kabul olur bilinmez 🤲