Ben ikili yaptırdım 12. Haftada şükür hepsi alt değer sorunsuz çıktı . Önce doktorum baya ense burun ölçümü aldı bebeğimizi gösterdi elini bacaklarını falan sonrada kan verdim . Geçtiğimiz hafta 16. Haftamda da dörtlü istedi onuda yaptırdım oda çok şükür düşük risk çıktı . Onda da yine ultrasonla baktı sonra da kan verdim .