Kızlar dün normal doğum beklerken sezeryanla doğum yaptım sütüm elimle sıkmadıkça pek gelmiyor bende bi kaç defa kaşığa sıkıp verdim bebişe sonra yeterli gelmeyince pompayla baya uğraşıp sağdım 2 defa da öyle verdim galiba bebeğim hazıra alıştı mememi tutmuyo ağzına alıyor ama emmiyor benim sıkmamı bekliyor meme ucum da çıkmıyor napıcam emmesi için bilmiyorum bu durum beni çok yoruyor