Merhaba arkadaşlar dünden beri sadece sildiğimde peçeteye gelen açık kahve sümükümsü lekelenme oluyor doktora gittim kese iyi görünüyor dedi ancak düşük tehlikem olduğunu söyledi duphaston diye bir ilaç verdi. Böyle bir durum yaşayan var mı önerebileceğiniz bir durum var mı