Merhaba hanımlar, 22+0 Haftamızdayız. 2 gündür sağ alt göbek altım da batma hissediyorum tam kasık ağrısı da diyemiyorum, hafif hafif batmalar oluyor dün eve gelip dinlenince geçmişti olmamıştı bir daha, şimdi uyandım yine oluyor. Bebeğimin hareketleri yerinde çok şükür. Sizde de oluyor muydu normal midir?