ayseuarslan
2 tane yenidoğan hastane çıkışı aldım (5 li)
3 tane yenidoğan zıbın
(3-6)12 tane zıbın uzun kol kısa kol sıfır kol karışık ,aslında bazı Zibinlari 0-3 diye almıştım ama üzerlerinde 3 ay yazdığı için anlamamisim hepsi 3-6 olmuş oldu.Kaliplari birbirine uymuyor zaten kimi büyük kimi yenidoğan gibi deneyip kullanicam
6-9 olarak zıbın almadım bebeğin gelisimine göre Alicam
Kıyafet olarak 0-3 TE giydirebilecegim alt üst takimlar aldım ,tulum tercih etmedim 1 tane aldım sadece
3-6 biraz ara mevsime denk geldiği için 2 tane alt üst takım 1 tane tulum aldım
- Ve 9. Ay yaz sezonuna denk geldiği için alt üst takım,askılı kisakollu tulum vs aldım toplamda 6-7 takım .
Yeğenimin kıyafetleri olduğu için 0-3 e para vermemiş oldum . Şahsi fikrim mevsime göre ilerlemeniz yaz bebeği olacaksa sadece zıbın giyiliyor ya da ebebegin jakarlı alt üst takımları var.Kis bebegiyse daha çok 0-3 almak gerekiyor kurutma sıkıntısı olabiliyor. Bir de mağazadan aldiklarimi karşılaştırdım beden olarak 0-3/3-6 arasında 1-2 cm fark varsa 3-6 aldım