cherryblossom7 Merhaba kızlar 7+1 hamileyim Sat a göre. Düne kadar ara ara kasik agrim vardı nadir ama onun dışında bir şeyim yok. Bulantı vs. Aranızda böyle normal devam edenler var mı tüm gece uyuyamadım. Randevum önümüz de ki hafta
taze_anne79 cherryblossom7 hemen belirti olmayabilir testte öğrendiyseniz doktora gittiyseniz sıkıntı yapmanıza gerek yok benim 2-2.5 ay civarlarında bulantim falan baslardi
aseldurununannesi_ cherryblossom7 ben 20. Haftamdayım canım bu zamana kadar hiç bulantım aşermem baş dönmem hiç biri olmadı şanslı annelerden olabilirsin☺️ ya da önümüzde ki günler başlar 😂herşey yolunda merak etme
Hira_46 cherryblossom7 ne belirtisi bekliyorsunuz ki susam kadar kssik Ağrısa farklı düşünürsünüz bebek o zaman oynamaz etmez. Herkes bir değil sen kusmadan geçirirsin başkası mide bulantısı ile geçirir cnm korkma birşey yoktur inşallah bebeğinin tekmelerini çok hissedeceksin zamanla ☺️
damiiss İlk başta test yapıp öğrenmesem hiç bir şeyden haberim olmayacaktır. Sonra ikinci ayda bir mide bulantısı başladı, bir uyku hali derken dedim ben hamileyim ilk başlar hep böyle hiç hamile gibi olmuyor insan
damiiss cherryblossom7 bulantılar 8-9 gibi başlamıştı 16. Haftalarda doğru kesilmişti ama benim genelde sadece sabahları bulantım oluyordu. Gün içini bir derece rahat geçiriyordum
cherryblossom7 aseldurununannesi_ Allah razı olsun sağlıkla bebisniz gelsin inşallah normal de grip bile olsam hiç hastaymış gibi davranmam galiba bunyeden😀
Hulyaa- cherryblossom7 16+2 deyim hala hiçbir şeyim yok ne bulantı ne başka bişey Allah’a çok şükür çoğu zaman hamile olduğumu bile unutuyorum ☺️☺️
cherryblossom7 Hulyaa- maşallah hep öyle geçsin inşallah. Teşekkür ederim desteğinize valla içim rahat ediyor böyle yazdığınız da
Hulyaa- cherryblossom7 🙏 kişiden kişiye çok değişiyor hiç canınız sıkılmasın. umarım sağlıkla alırız kucağımıza bebelerimizi ☺️☺️
Mervetnl cherryblossom7 ben de 3 aydan sorna artık a ben hamileyim dedm 😂😂 Çoğu zaman unutuyordum ultrason da görünce varlığını fark ediyordum 😂😂
Mervetnl cherryblossom7 ama çok kişisel bi durum inanın bazen bu haftamda bile unutuyorum günlük koşturmada 😅
yasemin1622 cherryblossom7 kalp atışlarını duydunuz mu peki benim de hiç bir belirtim yok ama daha 4+6’yız
cherryblossom7 yasemin1622 pazartesi inşallah doktora söyledim belirtiniz bebekel ilgili değildir dedi