@Papiiii ewet 😊
krdelen41 bulantı varken pek tat çıkmıyor ama sağlık olsun 😁
denizmanzarasi geçer canım benimde 15.haftada falan geçti😂
Bkarabudak ah benimde öyle ya surekli dışarıdan soyledik yemegi
Kahyaasena bende özellikle kahvaltılık şeylerden dolaptaki yiyemiyorum 😞😞