denizmanzarasi Umarım bu haftadan itibaren bulantılar ve kusmalar biter sağlıkla ve balayına gerçek anlamıyla geçeriz güzel anneler , gelin toplaşalım dertleşelim 🥰🥰 Deneyimli anneler tavsiyeleriniz varsa lütfen yazın sizlerde 🥰
Tanembebek5 denizmanzarasi ben de bugün 2.levele geçtim 😁 ama dün acaip midem bulandı sabah da bir sey yiyemedim. Benim ilk 11 hafta sıkıntısız geçti. Ama şu son 2 haftadır ara ara kusma ve bulantım oluyor 🥴🤢
Kahyaasena denizmanzarasi bende 15+3 um buz dolabımi açınca ve türbanı baglayinca midem bulanıyor sadece baska hic bulanti olmuyor rahat geçiyor benim
Ebrar_65 denizmanzarasi 38+3 olmama rağmen halen bulantı ve kusma yaşayan ben inşallah sizinki geçer bir an önce bizde de son 11
anakuzusuu 13+5 olduk hala devam ediyor kusmalar bulantilar, artık dizlerim titriyor o kadar mecalsiz kalıyorum ki kafamı kaldıramıyorum işle beraber çok zor gidiyor cokkkkk
denizmanzarasi anakuzusuu benim 14+0 daha gece kustum gerçekten zor ama inş atlatıcaz sağlıkla bu durumu da🙏🏻
Bkarabudak Kahyaasena bu buzdolabı kokusunda yanlız olmadığımı bilmek güzel neler aldım koydum o kapağı aşınca dünyam kararıyordu 😞😞😂
2prensesannesiiii denizmanzarasi bana da dediler valla halim perişan bi an önce geçer 2. Trimester rahat olur inşallah bizim için 🙏🏻😪🥴
Sureyya1 2prensesannesiiii siz bisehler yiyebiliyormusunuz bendr cok fenayim ne yesem cikiyor kilo verdim bebegim gelismezse diye korjuyorum yiyemiyorum acim ama yiyemiyorum
Eluf denizmanzarasi ben 14.3 hala bulantı devam ediyor bi şu bulantida kurtulsak çok kötü gerçekten ya
Papiiii denizmanzarasi 14+0 ikinci trimestr sayilmiyoki ama 17 haftada 4-cü aya geçit yapioruz🙄bende 14+2.Yani 3 ayimiz bitmis sayilmiyoki daha 17 haftada 4cu aya 21de 5ci aya gevicezki