Babyy07 İkili sayılara düştük çok şükür 🙏😍 Sizde durumlar ne kızlar nasılsınızzzz ,3.trimester daha zor diyolar dogrumuu
Prensesim- Babyy07 maşallah Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸bizimde son 36 🧿 ,bana göre hamileliğin her dönemi başka bir tecrübe 🌺
Babyy07 humeyrasmother 28.haftada basliyor diye biliyorum, post acmisken sorayim dedim 26.haftaya giriyoruz biz şuan