Busraa97 39+3 olduk.Safak 4.Umudum kalmadı artık sanırım keyfi rahatı yerinde gelmeyecek 😀😁 cevremdekilerin daha doguramadin mi ne zaman doğuracaksin demelerinden bıktım.Annem uzakta sehir disinda kadıncağız da heyecanla bekliyor bende bugunde doguramadim anne diyorum şakaya vuruyorum 😃 Sizce ne yapmalıyım ne iyi gelir.Cidden korkuyorum dogmayacak diye.Çok zorlanıyorum artik😢
Melike464860 Busraa97 bekleyeceksin canım. İnan ne yaparsan yap gelmeyince gelmiyor. 40+2 oldum artık hergün Ağlıyorum psikolojikmen yoruldum ama yokk. Doktora gidiyorum gün verip yolluyor 41 e kadar Bekleyecegiz bakalım 😕