Arzuktm canım geçmiş olsun, hayırlı olsun, Rabbim sağlıkla evinize dönmeyi nasip etsin en hayırlı zamanda.. ben de nasipse haftaya cuma 34 haftalık olarak doğum yapcam, benim de su gelişim var, suyu da az bebeğin.. korkuyorum ben de.. duanı beklerim.. kilosu filan nasıl oğluşunun.. emzirme olayı olamadı mı, sonra mı deniceksin emzirmeyi. Rabbim yardımcın olsun