Yesimm95 Merhaba arkadaşlar. 38+1 bugün. Dün gece belimde bir ağrı hissettim tuvalete kalktım ve nişan geldiğini gördüm. Düzensiz aralıklarla bel ağrılarım var ve baskı hissediyorum. Pazartesi gününe planlı sezaryenimiz vardı bekler mi acaba 😳
Beyzalina Yesimm95 sakin kalmaya çalış cnaim ılık suyla duş al ağrıların hafifler pilates topun varsa hareket falan yap
Minarda Yesimm95 beklemez canim doktorunla konuş istersen sancin varsa banyo açılmayı hizalndiracagi icin şimdilik yapma normal.dogum istemiyorsan tabi ..genelde nişan geldikten sonra 24 saat içinde doğumun gerçekleşmesi beklenir geçmiş olsun şimdiden 🙏🙏🥰
Nimetkayseri1438 Yesimm95 ikinci gebelikse ilki normalse Dr a danismalisin ama ilk hamileliginse normal doğum için bekleyip duş alıp hareketler yapıp normal doğum kolay geçmesi için ve normal doğum yapmak için şans vermelisin
eylulmomm @Yesimm95 bendede aynısı olmuştu bel ağrısı fln nişan gelmişti tam 1 hafta sonra doğum yaptım
BadoDe Yesimm95 Nişan geldikten sonra hemen doğuran da var 2 hafta sonra doğuran da doktoruna haber ver o seni yönlendirir.
esmaozdemir76 Yesimm95 salı günüde benim nisanim geldi ve kasık bölgemde baskı ve hafif ağrılarım var acaba bu yakında doguracagimin mi işareti bu arada 37 haftalık gebeyim
Minarda Yesimm95 Allah im acil şifalar versin inşallah dilerim bebeğinizle beraber sağlıkla evinize dönersiniz..🙏🙏🙏Dualarım sizinle
Medine1008 Haftaya girip nişanı gelmeyen ben 🙄 sabah iç bacak ağrısından zor kalkiyorm gece vajinamda bebek hareketi baskısı fazlaydı ama hâlâ tık yok , bebeğin kendini kasmasi dışında . Sadece bir iki defa yalancı sancılar çektim bu kadr. Kasılmalar da düzenli olsa anlayacak gibi değilm ilk hamileliğim. En son 38 de kontrole gittim artık gitmeyi de düşünmüyorum sancm vs . Çıkmadan acaba doğru mu yapıyorum gitmemekle