esmom07 Saat 9 da yatışımız olacak inşallah sağ salim kavuşuruz 🥺 38+0 bebeğimin böbrek genişlemesi nedeniyle zorunlu sezeryan olacağım . Dua eder dua beklerim rabbim bekleyiş içinde olan tüm anne adaylarına da bu duyguyu tattirsin inşallah 🤲🏻
serycckdl esmom07 sağsalim kucağına alırsın inşallah rabbim kolaylık versin 🙏🏻 benimde bebeğimin bir böbreğin de genişlemesi var. Sizin ki kaç olduğu için aldılar sezaryene ?
Kadriyeeren203 Sagsalim alırsın inşallah canim yavrunu kucağına:) Allahım acil sifalar versin inşallah her ikinize de 🤲🏻🤲🏻
Ssmerve10 esmom07 sağ salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim canım bizleride unutma şuanda haftaya cuma benimde sezeryan olacak Allah’ım kolay geçirsin 🥰❤️🤲