Berelfgun Allah tan gelmemiş geçmiş olsun canım bu aralar olur böyle yalancı sancılar kanama su ve düzenli sanci olmadığı sürece normal diyorlar ben de 38+1 oldum bazen o kadar sancim oluyir ki tamam bu defa geliyor diyorum sonra geçiyor yine 🙁🙁Allah im doğru günde doğru zamanda kolay doğumlar yapmayı nasip etsin hepimize sağlıkla kucağınıza alalım 🙏🙏🙏🥰