Hayriyetunahan Benim ikinci gebeligim ilki sezeryan oldu ama hic digum ani yasamadim sanci manci hicbisey bilmiyorum korkuyorum aslinda merak ediyorum ama ikinci normal olursa yapabilirmiyim diye dusunuyorum 😌
Aysenurozbay Hayriyetunahan canm ilk bebegim sezryan olduysa ikinci de sezeryan oluyor diye biliyorum cnm zaten erkn alyorlar canm gününde sezeryan olmuyosun benim de sezryan ilk ikincide sezeryan olacak ve birinci sezeryana gore daha erken almack eger yanls bilmiyorsam
Fidan2 Hayriyetunahan dogura blırsın canım yeterki kendine güven ve inan bende istiyorum 38+2 yım ilki sezeryan rabbim nasıp ederse normal istiyorum ve günümü bekliyorum ozeller çok pahalı o yüzden devlette yapmak için dıretıcem bakalım
Hayriyetunahan Fidan2 devlet istemiyorum ben ya midem almiyor suriyeli dolu ozele gidiyorum doktruma bi soracam insallah olsa keske
Hayriyetunahan Hayriyetunahan normal dogum artik ucretsiz diye duydum ozelde ama isleme girdimi bilmiyorum lafi var
Ademinannesi Hayriyetunahan aynen ya suriyeli dolu mubarek her sene cocuk yapiyolar birde sira bir turlu gelmek bilmiyo
Fidan2 Hayriyetunahan haklısın ama ssvd ücreti olarak 5000 ile 10000 tl arası fiyat verdiler hep bende vazgeçtim özel den sezetyan olacaksamda oparayı vermek zor geliyor bana
Sinemiraz Ben de çok istiyorum doktorumla da görüşmedim henüz. Her doktor yaptırmıyormuş ama ben yine de şansımı denicem
Azrasare Fidan2 benimde kızım şuan 27 aylık Doğumda 32 ay olacak inşallah bende aslında öyle çok normal istiyorum ki aslında sezeryan çok kolay geçmişti benim ama hem kızma bende yeni doğacak oğluma yetmek istiyorum herşeyiyle ilgilenmek istiyorum
Fidan2 Facede ssvd diye bi gurup var orada doğum hıkayleerını okuyabilir siniz 10 ay arayla bile ssvd yapan var