Bbhr0_ benim de yeşil akıntım oldu, sonra kaşıntı başladı, doktora gitmedim önce,evde travazol krem vardı onu kullandım, yandıkça ben kaşıdim daha beter ettim kendimi, ılık suya girdim, rahatlattı beni,her öğün bir ılık suya girip çıktım, doktorum fitil verdi onu birgün kullandım, geçti