Asim_Mehmet Merhaba Anneler, Benim dogumumun üzerinden tam 1 ay geçti, çok fazla kemik ağrılarım oluyor, kaburgalarım sanki birbirine geçiyor, ağrı sallanıyor bazen, bazende kilitleniyorum. Benzer durumları yasayaniniz var mı, çözüm için neler yaptınız?
Elfsndkl Asim_Mehmet vitaminlerine batırdın mi çünkü hamileyken sendeki vitaminler bebeğe geçiyor. Ve doğumda çok fazla kan kaybediyoruz halsiz ve birkin düşüyoruz o yüzden bir müddet daha kan ilacı ve vitamin ilahına devam etmemiz gerekiyor. O yüzden sen vitaminlerine devam et yada doktora git vitaminlerine baktır canim
elaymoms elaymoms hele ki idrarda yanma , batma hissi vs varsa enfeksiyon vardır. Enfeksiyon da söylediğiniz belirtiler oluyor